Plasarea Comenzii:
Plasarea comenzii
Comanda poate fi efectuată prin mai multe metode:
1. Direct pe site-ul www.grill-market.md prin coșul de cumpărături, întrunind toate condițiile de îndeplinire a chestionarului de comandă. Operatorul Grill-Market contactează clientul și confirmă comanda;
2. Prin apel telefonic la nr. +373 681 81 166 cu operatorul Grill-Market;
3. Cu vânzătorul consultant direct în Magazin.
Comanda poate fi efectuată prin mai multe metode:
1. Direct pe site-ul www.grill-market.md prin coșul de cumpărături, întrunind toate condițiile de îndeplinire a chestionarului de comandă. Operatorul Grill-Market contactează clientul și confirmă comanda;
2. Prin apel telefonic la nr. +373 681 81 166 cu operatorul Grill-Market;
3. Cu vânzătorul consultant direct în Magazin.
Livrarea:
Livrarea
1. Zona de livrare: Întreg teritoriul Republicii Moldova;
2. Programul de lucru: Luni-Vineri, 9:00 - 18:00;
3. Termenul de livrare de la plasarea comenzii: De la 3 până la 5 zile;
4. Prețul livrării este stabilit conform planului tarifar, indicat la plasarea comenzii în coș de cumpărături pe site-ul www.grill-market.md și în lista de prețuri la consultanții Grill-Market;
5. Produsele sunt livrate doar în ambalajul original de transportare, în cazul grătarelor fiind neasamblate;
6. Livrarea prin companiile de curierat poate fi efectuată în cazul în care:
6.1. Produsele sunt achitate în avans;
6.2. Costul livrării prin curier este achitat de către client conform planului tarifar a companiei cu curierat;
6.3. Compania de curierat poate fi stabilită de către client. Echipa Grill-Market colaboreaza cu www.novaposhta.md.
7. Ridicarea comenzii de către cumpărător: Este posibilă după confirmarea comenzii și doar conform orarului de lucru a magazinului;
8. Compania Grill-Market nu poartă nici o răspundere pentru defectele sau deteriorările bunurilor livrate prin companii de curierat sau ridicate direct de clienți.
1. Zona de livrare: Întreg teritoriul Republicii Moldova;
2. Programul de lucru: Luni-Vineri, 9:00 - 18:00;
3. Termenul de livrare de la plasarea comenzii: De la 3 până la 5 zile;
4. Prețul livrării este stabilit conform planului tarifar, indicat la plasarea comenzii în coș de cumpărături pe site-ul www.grill-market.md și în lista de prețuri la consultanții Grill-Market;
5. Produsele sunt livrate doar în ambalajul original de transportare, în cazul grătarelor fiind neasamblate;
6. Livrarea prin companiile de curierat poate fi efectuată în cazul în care:
6.1. Produsele sunt achitate în avans;
6.2. Costul livrării prin curier este achitat de către client conform planului tarifar a companiei cu curierat;
6.3. Compania de curierat poate fi stabilită de către client. Echipa Grill-Market colaboreaza cu www.novaposhta.md.
7. Ridicarea comenzii de către cumpărător: Este posibilă după confirmarea comenzii și doar conform orarului de lucru a magazinului;
8. Compania Grill-Market nu poartă nici o răspundere pentru defectele sau deteriorările bunurilor livrate prin companii de curierat sau ridicate direct de clienți.
Plata:
Comanda poate fi achitată prin mai multe metode:
1. Plată în numerar la magazin;
2. Prin card bancar la magazin;
3. În numerar la livrare;
4. Prin virament bancar cu emiterea facturii fiscale;
5. Plata cu ”Voucher Cadou” este disponibilă doar în magazin și nu la livrare;
6. Plata cu orice tip de card, în afară de Visa și Master Card, va fi taxată cu comision +4% din suma comenzii.
1. Plată în numerar la magazin;
2. Prin card bancar la magazin;
3. În numerar la livrare;
4. Prin virament bancar cu emiterea facturii fiscale;
5. Plata cu ”Voucher Cadou” este disponibilă doar în magazin și nu la livrare;
6. Plata cu orice tip de card, în afară de Visa și Master Card, va fi taxată cu comision +4% din suma comenzii.
Opțiuni de creditare:
Comanda poate fi achitată în 6 rate (6 luni), prin intermediul cardului de achitare la 0% dobândă ”LiberCard” de la MAIB. Condițiile de plată și regulamentul îl puteți accesa pe https://libercard.md/
Servicii extra
Clienții pot beneficia de o serie de beneficii contra plată:
1. Livrare în decurs de 6-24 ore și în afara orelor de muncă - tarif dublu față de cel standard;
2. Asamblarea grătarului: 250 MDL;
3. Asamblarea grătarului la domiciliul clientului și instructajul de utilizare: 500 MDL;
4. Instructaj de utilizare la domiciliul clientului: 250 MDL;
5. Instructaj de utilizare și culinar cu bucătar la domiciliul clientului (preparare a 3 bucate): 750 MDL;
6. Instructaj de utilizare și culinar cu bucătarul șef la domiciliul clientului (preparare a 3 bucate): 1500 MDL;
7. Servicii de proiectare bucătării de vară: 150 MDL per metru liniar. În cazul în care clientul procură utilajul de la Grill-Market, proiectarea este gratuită;
8. Servicii de instalare, montare și conectare a grătarelor incorporabile (bucătării de vară): 750 MDL;
9. Consultanță personalizată în afara programului de lucru, cu programare: 200 MDL.
1. Livrare în decurs de 6-24 ore și în afara orelor de muncă - tarif dublu față de cel standard;
2. Asamblarea grătarului: 250 MDL;
3. Asamblarea grătarului la domiciliul clientului și instructajul de utilizare: 500 MDL;
4. Instructaj de utilizare la domiciliul clientului: 250 MDL;
5. Instructaj de utilizare și culinar cu bucătar la domiciliul clientului (preparare a 3 bucate): 750 MDL;
6. Instructaj de utilizare și culinar cu bucătarul șef la domiciliul clientului (preparare a 3 bucate): 1500 MDL;
7. Servicii de proiectare bucătării de vară: 150 MDL per metru liniar. În cazul în care clientul procură utilajul de la Grill-Market, proiectarea este gratuită;
8. Servicii de instalare, montare și conectare a grătarelor incorporabile (bucătării de vară): 750 MDL;
9. Consultanță personalizată în afara programului de lucru, cu programare: 200 MDL.
Acceptarea și transferul de proprietate:
1. Acceptarea va fi făcută atunci când Bunurile și Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în Comandă;
2. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, are dreptul să solicite aducerea la conformitate a Produselor și Serviciilor conform legislației în vigoare pe teritoriul Republicii Moldova;
3. Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la livrare/ridicare după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, în locul recepției.
2. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, are dreptul să solicite aducerea la conformitate a Produselor și Serviciilor conform legislației în vigoare pe teritoriul Republicii Moldova;
3. Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la livrare/ridicare după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, în locul recepției.
Returul produselor
Grill-Market oferă posibiliatea de returnare a produselor în termen de 14 zile lucrătoare în următoarele situații:
1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din ofertă, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Grill-Market;
2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată către reprezentanții Grill-Market, iar Consumatorul va refuza recepția produsului. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea lui cu un produs similar sau pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Grill-Market;
3. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului este asigurată prin lege:
3.1. Se aplică doar clienților - persoane fizice;
3.2. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să aibă toate accesoriile și documentele care le-au însoțit la livrarea inițială, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi etc);
3.3. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate integral de către client;
3.4. Rambursarea contravalorii produselor achiziționate se va face în cel mult 14 de zile lucrătoare de la data denunțării cumpărării și este posibilă numai prin transfer bancar;
3.5. Se pot percepe taxe suplimentare cu o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului pentru readucerea produselor la starea inițială în cazul returnării produselor uzate, deteriorate etc.
1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din ofertă, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Grill-Market;
2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată către reprezentanții Grill-Market, iar Consumatorul va refuza recepția produsului. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea lui cu un produs similar sau pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Grill-Market;
3. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului este asigurată prin lege:
3.1. Se aplică doar clienților - persoane fizice;
3.2. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să aibă toate accesoriile și documentele care le-au însoțit la livrarea inițială, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi etc);
3.3. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate integral de către client;
3.4. Rambursarea contravalorii produselor achiziționate se va face în cel mult 14 de zile lucrătoare de la data denunțării cumpărării și este posibilă numai prin transfer bancar;
3.5. Se pot percepe taxe suplimentare cu o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului pentru readucerea produselor la starea inițială în cazul returnării produselor uzate, deteriorate etc.
Garanție, service și mentenanță
1. Toate produsele comercializate de către site-ul www.grill-market.md beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor de garanție ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale sau conforme în cazul produselor resigilate, și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte;
2. Termenul de garanție este stabilit pentru fiecare produs în parte. Indicat pe ambalajul produsului sau în pașaportul produsului (ghidul utilizatorului);
3. Garanția este valabilă doar pentru produsele comercializate exclusiv de Grill-Market sau importate de Grill-Market și comercializate prin dealeri - unități comerciale cu care Grill-Market are contract de colaborare vânzare-cumpărare de tip dealer prin delegarea vânzării pe teritoriul Republicii Moldova;
4. Compania Grill-Market, nu oferă garanție pentru produsele achiziționate din oricare altă sursă, alți importatori sau vânzători din alte țări. Dreptul la garanție se justifică prin identificarea clientului și prezentarea certificatului de garanție. În cazul grătarelor se identifică numărului de serie a acestuia, care este înregistrat în baza dedate Grill-Market;
5. Compania Grill-Market își rezervă dreptul să nu deservească produsele prin servicii de reparații, mentenanță sau piese de schimb în cazul în care produsele nu au fost achiziționate de la Grill-Market sau nu a fost identificate ca drept importate de Grill-Market;
6. În cazul produselor vândute și livrate de Grill-Market, certificatele de garanție fie sunt emise direct sau prin intermediul partenerilor dealeri;
7. Garanția comercială este nulă și nu acoperă nici unul din cazurile de mai jos:
7.1. Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare și întreținere precizate în prospectele și instrucțiunile care însoțesc produsul - pașaportul produsului (ghidul utilizatorului);
7.2. Schimbarea stării originale a produsului, păstrarea în condiții improprii, căderi, supunerea la acțiunea substanțelor chimice, corozive, etc. precum și expuneri la temperaturi care pot deteriora produsul;
7.3. Modificarea/desigilarea produsului de către persoane/firme neautorizate să presteze activități de service asupra acestui produs;
7.4. În cazul persoanelor juridice sau fizice, care utilizează produsele în scopuri profesionale și dacă aceasta nu este specificat în instrucțiunile de utilizare, garanția devine nulă în cazul utilizării produsului în alt regim decât cel de uz casnic;
7.5. Modificarea elementelor constructive a produsului, incorporare sau alte modificări constructive;
7.6. Daune provocate de tensiunile de alimentare necorespunzătoare sau a intemperiilor.
2. Termenul de garanție este stabilit pentru fiecare produs în parte. Indicat pe ambalajul produsului sau în pașaportul produsului (ghidul utilizatorului);
3. Garanția este valabilă doar pentru produsele comercializate exclusiv de Grill-Market sau importate de Grill-Market și comercializate prin dealeri - unități comerciale cu care Grill-Market are contract de colaborare vânzare-cumpărare de tip dealer prin delegarea vânzării pe teritoriul Republicii Moldova;
4. Compania Grill-Market, nu oferă garanție pentru produsele achiziționate din oricare altă sursă, alți importatori sau vânzători din alte țări. Dreptul la garanție se justifică prin identificarea clientului și prezentarea certificatului de garanție. În cazul grătarelor se identifică numărului de serie a acestuia, care este înregistrat în baza dedate Grill-Market;
5. Compania Grill-Market își rezervă dreptul să nu deservească produsele prin servicii de reparații, mentenanță sau piese de schimb în cazul în care produsele nu au fost achiziționate de la Grill-Market sau nu a fost identificate ca drept importate de Grill-Market;
6. În cazul produselor vândute și livrate de Grill-Market, certificatele de garanție fie sunt emise direct sau prin intermediul partenerilor dealeri;
7. Garanția comercială este nulă și nu acoperă nici unul din cazurile de mai jos:
7.1. Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare și întreținere precizate în prospectele și instrucțiunile care însoțesc produsul - pașaportul produsului (ghidul utilizatorului);
7.2. Schimbarea stării originale a produsului, păstrarea în condiții improprii, căderi, supunerea la acțiunea substanțelor chimice, corozive, etc. precum și expuneri la temperaturi care pot deteriora produsul;
7.3. Modificarea/desigilarea produsului de către persoane/firme neautorizate să presteze activități de service asupra acestui produs;
7.4. În cazul persoanelor juridice sau fizice, care utilizează produsele în scopuri profesionale și dacă aceasta nu este specificat în instrucțiunile de utilizare, garanția devine nulă în cazul utilizării produsului în alt regim decât cel de uz casnic;
7.5. Modificarea elementelor constructive a produsului, incorporare sau alte modificări constructive;
7.6. Daune provocate de tensiunile de alimentare necorespunzătoare sau a intemperiilor.